Home КИЇВ Київську обхідну дорогу ніхто не будує, тендери проводять на проєктування окремих ділянок, — директор «Укрдіпродору»
11.12.2020

Київську обхідну дорогу ніхто не будує, тендери проводять на проєктування окремих ділянок, — директор «Укрдіпродору»

kiyivsku obhidnu dorogu nihto ne buduye tenderi provodjat na proyektuvannja okremih diljanok direktor ukrdiprodoru bcca02f - Київську обхідну дорогу ніхто не будує, тендери проводять на проєктування окремих ділянок, - директор "Укрдіпродору"

Фото з відкритих джерел

Презентований у серпні проєкт 150-кілометрової Київської обхідної дороги втілювати в життя не будуть. Можливо, держава своїми силами побудує низку поперечин між трасами. Про це Анна Пєшкова пише в матеріалі для 112.ua «Київська недоокружна. На що перетворилося «будівництво століття» навколо столиці» з посиланням на директора «Укрдіпродору» Павла Майбороду.

«Ми будуємо ВКАД (Велика кільцева автомобільна дорога, — ред.). Роботи будуть проходити за тими матеріалами, які були раніше: рішення Кабміну, накази і техзавдання, будівельні умови», — говорить директор «Укрдіпродору».

Він підтверджує, що дані, виходячи з яких планується реалізація проєкту, застаріли, тому на цю мить відбуваються тендери на складання проєктно-кошторисної документації щодо окремих ділянок. Безпосереднього будівництва ще не було.

«Таким чином, помпезно презентований під місцеві вибори проєкт (на якому, до слова, піарилася кандидат на крісло мера столиці Ірина Верещук) виявився старою цукеркою в новій обгортці», — підкреслює автор матеріалу.

Поки немає чіткої впевненості в тому, яким у результаті буде проєкт. Джерела фінансування повного будівництва (на цю мить фігурує сума в 85 мільярдів гривень) також досі не відомі. Як і те, чи буде в підсумку дорога для користувачів платною або безкоштовною. Тому роботи вирішили виконувати поступово на окремих ділянках.

«Ми будуємо не всі ділянки: є розуміння, що їх зараз реалізувати неможливо. Над останніми чергами потрібно подумати: на них є техніко-економічне обґрунтування, але, напевно, вони будуть важливі тоді, коли ми запустимо перші черги», — розповів Майборода.

Член техради «Укравтодору» Дмитро Безпалов упевнений, що проєкт не буде виконаний цілком у доступному для огляду майбутньому.

«Думаю, що в підсумку буде побудовано кілька шматків цієї дороги, але не в повному обсязі. Можливо, близько чверті не найскладніших ділянок, не мостових споруд. Вона не буде виглядати як кільцева дорога: це будуть поперечини між деякими дорогами», — коментує Безпалов.

Що ж стосується робіт на першій ділянці між М05 Київ — Одеса і М06 Київ — Чоп, експерт упевнений, що вони не змінять ситуацію з транзитом для Києва. Однак можливий позитивний вплив на землі поруч із цим будівництвом, на довколишні села.

Втім, автор матеріалу вказує і на високі корупційні ризики проєктування цієї ділянки. Виконувати роботи буде компанія «Мегапроєкт», зареєстрована всього через 9 днів після презентації проєкту КОД.

Нагадаємо, проєкт КОД було презентовано 17 серпня. Від мосту через Київське водосховище вирішили відмовитися, тому обхідна дорога перетворилася на півкільце. Заїзд з боку Чернігова запропонували залишити через Північний міст на Троєщині. Частину навантаження з нього має взяти на себе Подільсько-Воскресенський міст.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Check Also

Метро на Виноградар: «Київметробуд» подолав чергову відмітку тунелю до станції «Сирець»

Фото: aspi.news Фото: aspi.news Ф…